Pages

Thursday, April 23, 2009

A moment like this

video

Kelly Clarkson - A Moment Like This


what if i told you

it was all meant to be

would you believe me?

would you agree?

its almost that feeling that we've met before

so tell me that you don't think im crazy

when i tell u love is come here and now

a moment like this

some people wait a lifetime

for a moment like this

some people search forever for that one special kiss

ooh i can't believe its happening to me

some people wait a lifetime for a moment like this

everything changes but beauty remains

something so tender

i can't explain

well i may be dreamin

but til I awake

can we make this dream last forever

and i'll cherish all the love we share

for a moment like this

some people wait a lifetime

for a moment like this

some people search forever for that one special kiss

ooh i can't believe its happening to me

some people wait a lifetime for a moment like this

could this be the greatest love of all

i wanna know that you will catch me when i fall

so let me tell you this..

some people wait a lifetime for a moment.. like this

some people search a lifetime for a moment like this

some people search forever for that one special kiss

ooh i can't believe its happening to me

some people wait a life time for a moment like this...

ooooh like this.. oooh i can't believe its happening to me...

some people wait a life time for a moment like this..

..like like this.

3 comments:

diz q disse said...

Hoje tás muito romântica ;)
The love is in the air????? :)

É um bonito tema com uma letra adquada.....

Bjs

Poetic GIRL - BELA said...

Ah eu sou assim todos os dias.... sou uma romântica incurável, daquela que chora nos filmes, chora nos casamentos, chora quando nasce os bebés dos amigos(as).... beijokas

diz q disse said...

Ok, muito bem, são várias demonstrações de um ser sensível q o demonstras ser :)
Por outro lado a palavra "romântica" q usei anteriormente é relativa a romance ou poético, da forma em q nos apetece dizer a todo o mundo o sentimento q vai dentro de nós e demonstra-lo de todas as formas a quem nos faz sentir assim..... isto é de alguma forma o q está na letra do teu post, daí o facto de eu dizer o q disse :)

Agora q estamos esclarecidos..... :p

:p