Pages

Wednesday, July 21, 2010

Lady Antebellum - Need You Now


 Lady Antebellum - Need You Now
 
Picture perfect memories,
Scattered all around the floor.
Reaching for the phone cause, I can't fight it any more.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
Said I wouldn't call  but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

Another shot of whiskey, can't stop looking at the door.
Wishing you'd come sweeping in the way you did before.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.

It's a quarter after one, I'm a little drunk,
And I need you now.
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

Yes I'd rather hurt than feel nothing at all.
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.
I just need you now.
Oh baby I need you now.
 



"Esta música tem andado a ecoar dentro de mim. Meu ser vibra em cada timbre, a cada batida. A letra, ai a letra. Um misto de encanto, com sedução, com vontade de encostar minha cabeça num peito acolhedor. Ficar ali, aninhada. Fecho os olhos, quando ouço esta música consigo me ver, aninhada num abraço, no calor que me acolhe. Por momentos isso bastaria para me fazer feliz.  Bela"

10 comments:

Mimi said...

esta música é linda, uma das minhas preferidas do momento.

Beijoca!

Robin K said...

Não consigo ouvir a música, mas a letra é muito bonita. Transmitiu-me muita coisa...

Di said...

Também gosto muito!!!
É a letra, a sonoridade que entra no ouvido e nos acompanha todo o dia!

Beijinho!

geek in the pink said...

Gosto tanto! Acho que encaixa perfeitamente nas carências que todos vamos tendo.
beijinhos

Poetic GIRL said...

Robin: não sei que se passou com o video, mas se clicares leva-te para o you tube e já podes ouvir! beijoca

Isa F said...

Faz-me sentir mais ou menos o mesmo. Amo esta musica, amo!

Margarida said...

A letra é muito boa... Acho que, em algum momento, nos revemos nela...


Beijinho :)

Fê-blue bird said...

Quem não fica feliz embalada por esta música linda!
Beijinhos

Olga said...

Podemos ser felizes tão fácil fácil. Beijinhos.

Helga said...

Adoro! Já a tive no meu blogue. É linda! Perfeita! Boa escolha!

Beijinhos :)